فست دانلود فست دانلود .

فست دانلود

پيشنهاد هاي تخفيف رستوران تهران

در تخفيفان مي‌توانيد

تخفيف‌هاي ويژه مطرح‌‌ ترين رستوران ها در تخفيفان

دغدغه‌هاي اينروزهاي خانواده‌ها راجع به رفت‌و‌آمد، بيشتراز قبل شده ودردسرهاي پهن‌كردن سفره‌هاي مهماني خيلي‌ها را ازرفت‌ و آمد منصرف ميكند! حتماشماهماينمثلراشنيده‌ايدكههررفتنييكآمدنيدارد! شايدشماهممثلخيلي‌هارفت‌وآمدهارابابتهزينه‌هاودردسرهايزياد بعد از مهمانيكمتركرديد،اگراينطور استوب‌سايت تخفيفانيكپيشنهادجالبوالبتهجذاببرايشمادارد،شما مي‌توانيد باهزينه‌ايبسياركمواستفادهازتخفيف‌هايرستورانتخفيفان،مهماني‌هايبزرگوكوچك،حتي جلسات و مهماني‌هاي كاريبراي تمام وعده‌هاي غذايي از صبحانه تا شام رادربهترينرستوران‌هاي تهرانباهزينهواقعاعاليبرگزاركنيد!

بررسي‌هايآماريزندگي‌تهراني‌هاخبرازاينداردكهاينروز‌هابيشترازقبلبهرستوران‌هاي تهرانوغذايبيرونتوجهنشانمي‌دهيم. اينادعادر كل كشور مخصوصادرشهرتهرانباانبوهرستوران‌هايشيكومجللومردميكهطيساعاتروزسختكارمي‌كنندبهخوبيخودرانشانمي‌دهد. پس بايد به هزينه اين نوع تغذيه دقت شود و در اين بين توجه به تخفيف رستوران‌ها كاري ضروري و به صرفه است.

 

پيدا كردن رستوران خوب در تهران

پيداكردنيكرستورانخوب در بين هزاران رستوران تهران- مجللوالبتهارزانبرايمهماني‌هاي،چهدر بينرستوران غربوچهدرشرقآنكارساده‌اينيست خصوصا اينكه زندگيروزمرهاينروزهاباعثشدههمگيماسريدرحسابوكتابداشتهباشيموپايينآوردنهزينهبالاتريناولويت‌هايزندگيباشد. بايكدودوتاچهارتايسادهمي‌توانگفتغذاخوردندربيرونخانهبيشترازهرالمانديگرييكتفريحبرايهرخانواده‌بهحسابمي‌آيد؛حتي گاهي اوقات هزينه‌هاييكهبابترستوران‌هاوغذايبيرونپرداختمي‌شود ازهزينه‌هايتحصيلوخريدمحصولاتواقلامفرهنگيهمبيشتراست!

تخفيفان يكراهحلمناسبوسادهبرايشمادارد،باكمترينهزينهو بيشترينلذتراخواهيدبردواوقاتبسيارخوبيراباتخفيفويژهوكمترينهزينهممكنهمراهباخانوادهودوستانتانخواهيدگذراند!

احتمالااگردرشهرتهراناهلرستورانرفتنباشيدبرايشمامهماستنزديكترينوباكيفيت‌ترينرستوران‌ تهرانكهدراطرافمحلزندگي‌تانباشد را بيابيدوالبتهحداقلهزينهرابابتغذاخوردندربيرونازمنزلبپردازيد پس تخفيف رستوران‌ها براي شما اهميت دارد.

خيليسادهبهشماميگوييمتخفيفان همان چيزي است كه شما به دنبال آن هستيد. درتخفيفانمي‌توانيدتخفيف‌هايويژهمطرح‌‌ترينرستوران‌هايتهرانكههمگيجزورستوران‌هاي خوب و باكيفيتشهرهستندرايك‌جاوكنارهمببينيدوتخفيف رستوران مورد نظر خود راانتخابكنيد. رستوران‌هاي بوفه،رستوران‌هايشيكومجلليكهمي‌تواننديكشبخاطره‌انگيزرابرايشماوخانوادهبهارمغانآوردهوبدونشكخوراكجذابيبرايدوربين‌هاوپيج‌هاياينستاگرامتك‌تكاعضايخانوادهباشند.

منوي صبحانه، موسيقيزنده،رستوران سنتي،رستوران بوفهوسالادبار،امكانرزروبرايجشن‌هايگروهيوازهمهمهم‌ترجايپارك خودروي شمادرمناسب‌ترينزمانممكنمي‌توانديكخاطرهتمام‌عياروفراموش‌نشدنيرابرايثبتروزهايدلپذيرشمابسازدتااين دلپذيري جاودانهوماندگارباقيبماند.

تخفيفاننگاهيمدرنوجديدبهتوانايي‌هايفضايمجازياستكهباعثكمكبهانتخاببهترينگزينه‌هايرستورانباتوجهبهشرايطشماوهمچنينپرداختهزينه‌ايمعقولمي‌شود؛ونتيجهآنبهره‌منديازآسايش،آرامشورضايتبيشترازانتخابتانخواهدبود.

پيشنهادهايتخفيف رستوران تهران در دسته بندي هاي مختلف از جمله رستوران ايتاليايي تهران، رستوران بوفه، رستوران سنتي تهران و كافه‌هاي تخفيفان را همين الان بررسي كنيد تا در بهترين رستورانبا بهترين غذاها و با هزينه‌اي كمتر لحظات خاطره‌انگيزي را براي خود و عزيزانتان بسازيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۸:۰۲ توسط:musicstar موضوع:

كاشت مو

مراقبت هاي بعد از كاشت مو- بخش ۱

در مورد چگونگي مراقبت از موها پس از پيوند مو سوال هاي زيادي مطرح مي شود. در اين نوشته، چند راهنمايي در مورد مراقبت از پوست، نحوه شستن و شستن موها و زماني كه بايد با مشاور خود گفتگو نماييد ارائه مي شود.

براي مراقبت بعد از كاشت مو، دانستن چه چيز هايي لازم است؟
پيوند مو، روش غير تهاجمي ترميم مو است كه بعد از حدود نه ماه تا يك سال، ظاهري طبيعي به سر مي بخشد. بايد توجه كنيد كه اظهار نظر ديگران يا خودتان تا قبل از حدود نه ماه، اظهار نظري زودهنگام در مورد نتيجه كاشت مو مي باشد.

در كلينيك جلوه ماندگار، شما مي توانيد در همان روز عمل جراحي، كلينيك را ترك كنيد و نياز به مراجعه بعدي براي جراحي وجود ندارد. مراقبت بعد از كاشت نيز بسيار ساده و آسان است.
هنگامي كه در كلينيك هستيد، از يك برنامه مراقبت شخصي پس از عمل مطلع خواهيد شد. مشاورين كلينيك از اولين قدم، تا آخرين  مراحل مربوط به كاشت مو، در كنار شما هستند. مصرف آنتي بيوتيك، كرم نرم كننده ويتامين آ، باز كردن سربند جراحي، زمان باز كردن بخيه، روش صحيح شست و شو و هم آن چه كه در مورد داروها، روش نگه داري، خورد و خوراك نياز داريد به شما آموزش داده مي شود. هم چنين، در هر زمان، مشاورين كلينيك موظف هستند كه به سؤالات مراجعه كنندگان پاسخ شايسته و صحيح ارائه دهند. داروها و يا روش هايي براي پيشگيري از تورم پس از عمل نيز ارائه مي شود. برنامه مراقبت پس از كاشت، شامل شامپو ويژه و دستورالعمل هاي كامل براي رفتن به خانه است.

پس از پيوند مو چه كارهايي مي توان انجام داد؟
در مورد كارهايي كه بعد از كاشت مو مي توان انجام داد يا نبايد انجام داد نيز به شما اطلاعات كافي داده مي شود.

توصيه مي شود كه در صورت امكان، تا چند روز بعد از كاشت مو، سر كار نرويد تا از صدمات فيزيكي احتمالي، جلوگيري شود. البته حداكثر ۲ روز بعد از كاشت مو، بايد به كلينيك براي باز كردن پانسمان مراجعه كرد. اگر انسان با دقتي هستيد و كار شما تحرك فيزيكي خاصي ندارد، مي توانيد از فرداي روز كاشت، كار خود را آغاز كنيد.

حداكثر تا ۱۴ روز، از شنا خودداري كنيد.

مراقبت هاي بعد از كاشت مو- بخش ۲

از فعاليت هاي فيزيكي سخت و انرژي بر، بعد از كاشت مو بايد پرهيز كرد.

تا 14 روز بعد از عمل، از تابش مستقيم نور خورشيد به سر خود جلوگيري كنيد.

همچنين توصيه مي شود كه به مدت 7 روز پس از عمل، از مصرف الكل و دخانيات پرهيز نماييد.

خوردني هايي مانند آلووئارا و آب و ميوه آناناس، در ترميم هر چه سريعتر محل كاشت كمك بسيار به شما مي كند.

بعد از عمل، مطابق با آموزشي كه مشاوران كلينيك به شما مي دهند، سر خود را تميز و دور از گرد و خاك نگه داريد.

چه زماني و چطور مي توان سر كاشت شده را شست؟
همانطور كه در ذكر شد هنگامي كه كلينيك را ترك مي كنيد، مشاورين كلينيك آموزش لازم براي شستشو را به شما خواهند داد. توجه كنيد كه حداقل تا يك هفته، نبايد زمان شست و شو، بر روي محل كاشت، دست يا ليف كشيده شود. گرافت هاي كاشته شده، در ظرافت و حساسيت خاصي قرار دارند كه شستشوي سريع با محكم، مي تواند به آنها آسيب جدي وارد نمايد. شما مي توانيد موهاي خود را بعد از باز كردن پانسمان بشوييد و از 14 روز بعد، از شامپوي خود را استفاده كنيد. به سادگي ابر آغشته به كف را بر روي موهاي كاشت شده بگذاريد و برداريد.

چه وقتي موي خود را اصلاح كنيد و مدل دهيد؟
بعد از حدود چهار ماه از زمان عمل، آرام آرام وضعيت موها به شرايط عادي نزديك مي شود و خود شما متوجه نتايج اوليه پيوند مو خواهيد شد، پس از شش ماه نتيجه، قابل توجه خواهد شد و نتايج نهايي را در حدود ماه دوازدهم خواهيد ديد. احتمالا موهاي شما در حدود سه ماه به حالت طبيعي نزديك مي گردد و زمان خوبي براي رفتن به آرايشگاه است.
موهاي شما به قدري پر خواهند بود كه شما مي توانيد موهاي جديد را با سبك دلخواه خود آرايش و اصلاح كنيد.

اگر در مورد روند ترميم و كاشت مو يا مراقبت بعد از آن سؤالي داريد، لطفا با ما تماس بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۱:۴۸ توسط:musicstar موضوع:

فالوور اينستاگرام

امروزه با گذر زمان و پيشرفت روز به روز تكنولوژي مخصوصا در زمينه مجازي امكانات بسياري در اختيار مردم قرار گرفته است.يكي از برنامه هايي كه بين مردم جهان محبوب و معروف است اينستاگرام است.اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتمايي است كه همرساني عكس و ويدئو است و كاربران ميتوانند عكس ها و ويدئوهاي خودشون را در اين شبكه اجتماعي به اشتراك بگذارند.

در اين شبكه اجتماعي ميتوانيد افراد را فالو كنيد و يا افراد شما را فالو كنند و اين افراد ميتوانند پست هايي را كه به اشتراك ميگذاريد را لايك كنند(بپسندند) و پست هاي شما ويو (بازديد)بخورد.پس براي كسب فالوور،لايك و ويو نياز به فالوور داريم كه كمي زمان بر است.

سايت ويو اينستاگرام با كمك به افراد و فروش پكيج هاي اينستاگرامي نياز بسياري از افراد را بر طرف كرده است.يكي از محصولات اين سايت ،لايك اينستاگرام است كه داراي پكيج هايي ميباشد مثل پكيج برنزي،طلايي،توپاز،عقيق،ياقوت و برليان است كه از 1k (يك هزار ) تا 100k لايك ميباشد،براي مشاهده كامل پكيج ها به سايت ما مراجعه كنيد.

يكي ديگر از پكيج هاي اين سايت فالوور اينستاگرام است كه  پكيج ها از 1K تا 100K ميباشند و به عنوان برنزي،طلايي،توپاز،عقيق،ياقوت و برليان به مردم ارائه ميشود كه اصلا نيازي به رمز ورود شما ندارد و امكان ريزش بسيار كم است.

پكيج ديگري كه اين سايت ارائه ميدهد، ويو اينستاگرام است كه از 1k تا 100k شروع ميشود و در پكيج هاي برنزي،طلايي،توپاز،عقيق،ياقوت و برليان است.

سايت ويو اينستاگرام با قيمت ها و تعرفه هاي بسيار مناسب در اختيار مردم با اطلاعات كامل و تضمين پكيج به مشتريان ارائه ميشود.

اين سايت داراي پشتيباني 24 ساعته واقعي ميباشد و تيم پشتيباني به صورت شبانه روزي آماده براي پاسخگويي و پشتيباني ميباشد و همچنين تضمين كيفيت را نيز به مشتريان خود ارائه ميدهد كه محصولات داراي كيفيت بسيار بالايي ميباشد و همچنين سفارشات در سريع ترين زمان ممكن تحويل داده ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۰:۰۶ توسط:musicstar موضوع:

جاذبه هاي قشم

قشم يكي از جزاير مهم واقع در استان هرمزگان ميباشد كه و همچنين بزرگ ترين جزيره كشور عزيزمان ايران ميباشد كه در تنگه هرمز قرار گرفته است.اين جزيره در چند ساله اخير به عنوان يكي از مكان هاي گردشگري  و توريستي مهم تبديل شده است و افراد بسياري همراه با تور قشم به اين جزيره سفر ميكنند.

يكي از جاذبه هاي قشم ،ساحل مرجاني كه اين ساحل يكي از ساحل هاي بسيار زيبا است و داراي زيبايي بسياري فوق العاده اي ميباشد كه به خاطر فلس هاي خرد شده ماهي ها درخشندگي بسيار فوق العاده اي را در برگرفته است.

رستوران خوان بوم يكي از رستوران هاي قشم ميباشد كه داراي امكانات بسياري ميباشد و ميتوانيد غذاهاي دريايي،فست فود و يا از امكانات كافي شاپ اين رستوران استفاده كنيد و يك قرار رمانتيك و خاطره انگيز را رقم بزنيد.

يكي از مراكز خريد قشم كه بازار قديم كيش ميباشد بسيار محبوب است و مناسب براي خريد اجناس مورد نياز اوليه ميباشد،در اين بازار ميتوانيد كالاهاي بسياري را با قيمت هاي بسيار مناسب پيدا و خريداري كنيد.

براي اقامت در اين جزيره فوق العاده ميتوانيد هتل هاي بسياري را انتخاب كنيد يكي از مناسبت ترين هتل هاي قشم،هتل مارينا بسيار محبوب در اين جزيره ميباشد و از سال 1390 افتتاح شده است و داراي 2 شعبه 1 و 2 ميباشد كه هتل مارينا 1 در ميدان علم و صنعت،رو بروي مسكن مهر و هتل مارينا 2 روبروي درجنوبي بازار ستاره ميباشد..


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۰۰:۳۴ توسط:musicstar موضوع:

آهنگ چيست؟

موسيقي يا موزيك كه در فارسي به آن خنيا هم گفته مي‌شد، يكي از فعاليت‌هاي بشري است.

سه نظريه زيبايي‌شناسي دربارهٔ موسيقي وجود دارد:

  • موسيقي به مثابه زبان احساسات
  • موسيقي به مثابه نماد احساس
  • ذات موسيقي صدا و حركت است

رسانه نكس وان موزيك داراي جديد ترين آهنگ هاي روز مي باشد كه شما به هيچ وجه از موسيقي روز دنيا عقب نخواهيد ماند.

با دانلود آهنگ جديد صداي خود را نوازش دهيد و با استفاده از متن آهنگ همراه موزيك ها همخواني كنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۷:۴۴ توسط:musicstar موضوع:

كد تخفيف الوپيك

كدهاي تخفيف جديد در وب سايت تخفيفان

يكي از اهدافي كه توسط شركت تخفيفان دنبال شود، گسترش همكاري با شركت‌هاي معتبر و استارت آپ هاي تازه نفس و خلاق بازار كشور در جهت خريد به صرفه تر و استفاده بيشتر مردم از اين وب سايت ها و اپليكيشن ها است. اين شركت ها ازديجي كالا كه بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران است گرفته تا استارت آپ هاي موفقي نظير ريحون، اتاقك، مستر بليط، آچاره، بيمي لاين و... است.

نتيجه گسترش همكاري شركت تخفيفان با شركت‌هاي مذكور، ارائه كدهاي تخفيف است كه توسط شركت تخفيفان و در صفحه مربوط به كدهاي تخفيف مشاهده كنيد.

 با ما در ادامه مطلب همراه باشيد تا به‌صورت جزئي‌تر به بررسي و مطالعه در خصوص كد تخفيف سايت تخفيفان بپردازيم.

كد تخفيف باميلو:

با كد تخفيف باميلواز اولين بازار اينترنتي ايران ارزانتر خريد كنيد. شما در باميلو مي‌توانيد انواع وسايل مورد نياز خودتان را با تنوع زياد و از دسته بندي هاي موبايل، لوازم ديجيتال مانند موبايل، لپ تاپ، و لوازم خانگي و پوشاك و.. داشته باشيد.

هدف باميلو اين است كه يك روند هميشگي از تجربه‌اي عالي از خريد براي مشتريان داشته باشد و براي باميلو فرق نميكند شما مصرف كننده هستيد يا توليد كننده و فروشنده، باميلو دوست دارد تا تجارت الكترونيك بخشي از كار روزمره شما باشد و با كد تخفيف باميلو هزينه كمتري را پرداخت كنيد.

تخفيفان پكيج هايي از كد تخفيف باميلو را براي استفاده شما فراهم كرده است اين كدها شامل كد تخفيف خريد اول، كد تخفيف باميلو 97، كد تخفيف باميلو بالاي 50 تومان كد تخفيف باميلو براي خريد مجدد و... است تا شما بتوانيد در خريدتان از آن‌ها استفاده كنيد و خريدي به صرفه تر با كدهاي تخفيف سايت تخفيفان داشته باشيد.

 

كد تخفيف ديجي استايل:

ازديگركدهاي تخفيف ارائه ‌شده توسط شركت تخفيفان مي‌توان به كد تخفيف ديجي استايل اشارهكرد. ديجي استايل كه يكي ديگر ازوبسايت هاي وابسته به ديجيكالا ميباشد

 

باكدتخفيف ديجي استايل مي‌توانيد بهترين هارا ارزان‌ ترخريد كنيد. فروشگاهاي اينترنتي ديجي‌ استايل يكي ازبزرگ‌ ترين و جامع‌ ترين مراكز آنلاين عرضه پوشاك باكيفيت است كه در آن تمامي كالاهاي مرتبط با پوشش،باكيفيتي مطلوب و كم‌ نظير و باقيمتي مناسب ارائه مي‌ شود.

تيم ديجي‌ استايل تمام تلاش خودش را بكار بسته است تا محصولاتي را كه به مشتريان‌ اش عرضه مي‌كند، علاوه بر تناسب با معيارهاي ايراني و اسلامي ، زيبايي واصالت را هم به‌ همراه داشته باشند.

ديجي استايل روش‌هاي خريد را به طور كلي دگرگون كرده و هر روز افراد بيشتري را به تجربه اي نروش تشويق ميكند.

در ديجي استايل چهار اصل حرف اولو آخر را ميزند: اصالت برندكالا ،قيمت مناسب، تحويل روزانه وخدمات پس ازفروش. يكي ازاهداف اصلي ديجي‌ استايل در كنار برطرف كردن نياز خريد سريع ومطمئن اينترنتي،معرفي و عرضه‌ ي كالاهاي فاخر ايراني ، باكيفيتي كم‌ نظير و طراحي به‌ روز است.

 

كد تخفيف الوپيك

الوپيك برترين سرويس‌دهنده خدمات سفارش آنلاين پيك موتوري درايران است. شما در الوپيك ميتوانيد با قيمت رقابتي و بهترين كيفيت با استفاده از اپليكيشن موبايل يا از طريق سايت الوپيك سفارشات خود را ثبت كنيد.

خدمات الوپيك به صورتي است كه هم افراد عادي و هم شركت‌ها و سايت‌هاي بزرگ مي‌توانند به راحتي سفارشات خود را ثبت كنند و روند انجام شدن آن را به صورت لحظه‌اي مشاهده كنند.

الوپيك بهترين سامانه حمل و نقل آنلاين است كه محصولات شما را با منطقي‌ترين هزينه ممكن در سريع‌ترين زمان ممكن ارسال مي‌كند. حالا و با استفاده از كد تخفيف الوپيك مي‌توانيد هزينه‌ها را پايين‌تر نيز بياوريد و از خدمات اين پيك آنلاين لذت ببريد.

خدمات ارائه شده توسط الوپيك كاملا مطمئن و معتبر هستند. به طوري كه شما در هر ساعت شبانه روز مي‌توانيد پيك درخواست كنيد و حتي مي‌توانيد مسير حركت پيك را از مقصد تا مبدا به صورت آنلاين پيگيري كنيد. تخفيفان به منظور پايين آوردن هزينه هاي مشتركين الوپيك كد تخفيف الو پيك را فراهم آورده است كه استفاده از آنها بسيار ساده است.

اين وب سايت ها فقط بخشي از كدهاي تخفيف موجود در سايت تخفيفان بودند براي مشاهده كد تخفيف بيشتر به سايت تخفيفان مراجعه كنيد و خريد خودتون رو با تخفيف خريداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۳۴:۰۷ توسط:musicstar موضوع:

نمايندگي رنگ جوتن

رنگ جوتن:

جوتن از بزرگترين و معروفترين كارخانه جات توليد رنگ در جهان مي باشد . آرم اين شركت در سال ۱۹۲۶ ميلادي در كشور نروژ تاسيس شد و با داشتن ۴۰ كارخانه و ۷۱ شركت در ۳۷ كشور جهان و ۷۴۰۰ نيروي كار پيشرو در صنايع رنگ ساختماني ، صنعتي و دريايي مي باشد.

رنگهاي ساختماني پايه آب (آكريليك ) جوتن مناسب جهت فضاهاي داخلي و خارجي ساختمان مي باشد و به روي سطوح مختلف از جمله گچ ، سيمان ، پنلهاي گچي و سيماني (كناف ) ، چوب و سطوح ديگر قابل اجرا است .

محصولات جوتن به دليل دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه، بسيار مناسب جهت مراكز پر رفت و آمد مانند بيمارستان ها ، مدارس ، برجها ، ساختمانهاي تجاري ، مسكوني ، اداري و رستوران ها مي باشد.
به جهات كيفيت بالا ، عمر طولاني و دوام فوق العاده رنگ هاي جوتن و همچنين بهره گيري از سيستم تركيب رنگ مولتي كالر ، سبب شده از هزينه هاي مضاعف زيرسازي ، ترميم و نقاشي مجدد جلوگيري شود.

جوتن با بيش از ۱۶۰۰۰ طيف رنگي با قابليت اجراء در طرحهاي نا محدود دكوراتيو ، مناسب براي هر سليقه ، علاوه بر ايجاد فضايي دلپذير و زيبا باعث مقاوم سازي سطح و جلوگيري از تركهاي سطحي مي شود.

توجه داشته باشيد كه رنگ جوتن توسط شركت معتبر نوروژي توليد وعرضه مي شود. اين شركت در كشور هاي مختلف داراي شركت و همچنين نمايندگي رنگ جوتن مي باشد، نمايندگي هاي اين شركت در سراسر جهان گسترده شده است تا شما به راحتي بتوانيد صنايع ساختماني خود منجمله رنگ جوتن را كه طرفداران زيادي دارد را خريداري كنيد.

تاريخچه رنگ جوتن

جوتن كه به انگليسي Jotun  ناميده مي شود، نام يك شركت نروژي است، كه در زمينه رنگ و زرين هاي صنعتي فعاليت مي كند. شركت جوتن در بيش از نود كشور جهان منجمله ايران داراي كارمند مي باشد. شركت جوتن يكي از معتبرترين كارخانجات توليد رنگ در جهان مي باشد كه در كشورهاي مختلف داراي نمايندگي مي باشد كه شركت يكتا پوشش آريانا نمايندگي رنگ جوتن در تهران مي باشد. تاريخچه تاسيس اين شركت به سال ۱۹۲۶ ميلادي بر مي گردد.

شركت جوتن در سال ۱۹۳۹  در ابتداي شروع جنگ جهاني دوم از جمله شركت هايي بود كه صندوق بازنشسنگي را براي كاركناني كه در شركت جوتن نروژ كار مي كردند تعريف نمود. پس از پايان جنگ جهاني دوم در سال ۱۹۴۵ ميلادي خط توليد dy golin را در كارخانه شيميايي فلايشر به راه انداخت كه اين خط توليد همچنان پس از گذشت سالهاي متمادي به عنوان برند برتر شناخته مي شود.

پس از آن در سنديفيورد كارخانه جديدي در سال ۱۹۵۱ ميلادي احداث نمود، كه طبقات بالا دستي اين كارخانه بزرگ براي كارهاي تحقيقاتي و توسعه اي در نظر گرفته شد. در هم زمان از ۵ شيميدان استخدام به عمل آمد، گليدش در اين باره مي فرمايد: آينده ما به سرمايه گذاري در بخش تحقيق و توسعه بستگي دارد كه مصداق اين حرف اين است كه امروز جوتن يكي از بزرگترين مراكز تحقيق و توسعه خصوصي در نروژ مي باشد.

جوتن در سال ۱۹۵۶  با راه اندازي trebittروش جديدي را براي رنگ آميزي خانه روانه بازار كرد كه تا سال ۱۹۶۹ به عنوان دو جزء مجزا با رنگ تتنج و جعبه هاي جداگانه عرضه مي شود. پس از سالها تلاش گلديش در سال ۱۹۶۸ در سنديفيورد فروشگاه عرضه كننده رنگ باز كرد. پس از آن گليدش توانست سمت عرضه كننده كالا به ناوگان صيد نهنگ را را به خود اختصاص دهد. در همان سال توليد رنگ هاي پودري coat  شروع نمود.

در سال ۱۹۷۵ در دبي كارخانه اي احداث نمود كه اين كارخانه در بين المللي كردن جوتن نقش مهمي را بازي كرد، در همان سال جوتن يك نوآوري جديد به نام seamaster  حفاظت ضد رسوب را نيز عرضه نمود. يك سال پس از آن راه اندازي مولتي كالر جوتن نيز انجام شد و اين اختراع اختيارات گسترده اي را در اختيار فروشندگان و مصرف كنندگان قرار داد.

در سال ۱۹۷۸ كارخانه  پودري در تايلند تاسيس نمود و بر موفقيت هاي خود افزود. از آن پس در كشورهاي مختلف كارخانه و شركت تاسيس نمود. در سال ۱۹۸۵ اپوكسي را براي پوشش و تعمير در طيف گسترده اي توليد نمود. در سال ۱۹۹۸ طراح استاندارد سلامت را براي حفط محيط زيست در تمام كارخانه ها فراهم نمود.

جوتن در رده بندي بزگترين شركت هاي رنگ سازي جهان قرار دارد. موفقيت هاي اين شركت آنقدر زياد است كه اگر بخواهيم به طور مفصل توضيح دهيم يك مجموعه كتاب كامل خواهد شد در اين نوشته به طور كوتاه به تاريخچه رنگ جوتن اشاره نموديم تا باب آشنايي شما با جوتن باشد. شركت يكتا پوشش آريانا نمايندكي رنگ جوتن در تهران مي باشد.

همانطور كه مي دانيد محصولات جوتن در زمينه صنايع و ملزومات ساختماني مي باشد كه يكي از اين خصوصيات رنگ جوتن مي باشد، اين رنگ داراي خصوصيات گسترده اي است، كه در ذيل به بخشي از آنها اشاره خواهيم نمود. در ادامه نيز همراه ما باشيد.

خصوصيات رنگ جوتن

  • از مهمترين خصوصيات رنگ جوتن مي توان به نداشتن بو اشاره كرد. مواد به كار رفته در جوتن طوري است كه شما هيچگونه بويي را به هنگام رنگ آميزي و پس از آن احساس نمي كنيد. اگه رنگي را كه استفاده مي كنيد بخواهيد نگه داريد بايد طبق اصولي نگهداري باشد و اگر رنگ و بوي آن تغيير كرد رنگ بلا استفاده مي باشد و از استفاده مجدد خودداري كنيد. شركت يكتا پوشش آريانا نمايندگي رسمي رنگ جوتن در تهران مي باشد كه اماده مشاوره و پاسخگويي به هموطنان عزيز مي باشد.
  • از خصوصيات رنگ جوتن قابليت استفاده بر روي هر سطحي اعم از سقف، كف، ديوار ، بنا ساختمان و … مي باشد. زيبايي بناي ساختمان سينما، اداره، محل كار، خانه ، استخر، و … را با رنگ جوتن تجربه كنيد. شركت يكتا پوشش آريانا متوالي فروش رنگ جوتن در ايران مي باشد.
  • خصوصيات رنگ جوتن در پوشش دهي كامل سطح مورد نظر مي باشد. بطوري كه استفاده از رنگ جوتن سبب مي شود تا سطح مورد نظر به طور كامل پوشيده شود و هيچ اثري از ترك خوردگي و شكستي در آن پديدار نمي شود اين رنگ قدرت مقاومت بالايي داريد.
  • صرفه اقتصادي از ديگر خصوصيات رنگ جوتن مي باشد. قبل از هر چيزي بايد به دنبال يك خريد مطمئن باشيم تا بتوانيم سالهاي سال از ان استفاده كنيم، و خيالمان از بابت آن راحت باشد ديگر براي آن هزينه نكنيم. رنگ جوتن به دليل قابليت بالايي كه دارد سالهاي سال براي شما به همين صورت روز اول باقي مي ماند. بدين ترتيت مي توان گفت شما سود خواهيد نمود و علاوه بر آن بناي شما نيز زيباتر خواهد شد.
  • ضد آلرژي بودن رنگ جوتن نيز از خصوصيات منحصر به فرد آن است، افراد و گروههاي مختلف نسبت به رنگ آلرژي دارند و همه ما چنين افرادي را مشاهده و شايد خود ما يكي از اين افراد باشيم. استفاده از رنگ جوتن ضد آلرژي مي باشد. شركت يكتا پوشش آريانا نمايندگي رنگ جوتن در تهران مي باشد. اگر شما قصد خريد و يا مشاوره در اين زمينه را داريد مي توانيد با شركت يكتا پوشش آريانا در ارتباط باشيد.
  • داراي بافت مناسبي مي باشد. استفاده از رنگ جوتن داراي خصوصيات برجسته اي است كه همگان را به استفاده از رنگ جوتن تشويق مي كند.
  • قابل شستشو بودن ، عدم رنگ پذيري ، عدم فرو افتادن رنگ پس از رنگ آميزي و رنگ دادن از ديگر خصوصيات بارز رنگ جوتن مي باشد. توجه داشته باشيد كه رنگ جوتن خصوصيات برگزيده زيادي دارد. ما در اين نوشتار فقط به بخش كوچكي از خصوصيات بارز آن اشاره كوتاهي نموديم تا باب آشنايي شما با رنگ جوتن باز شود.

يكتا پوشش آريانا با هدف طراحي، فروش، اجرا و مشاوره و اخذ نمايندگي از شركت هاي معتبر خارجي و داخلي جهت انواع پوشش هاي ساختماني ( رنگ نماي ساختمان و كاغذ ديواري ولمينت و …) و صنعتي و دريايي در سال ۱۳۸۸ به تاسيس رسيد. با عنايت الهي و با دانش فني و بهره گيري از نيروهاي متخصص و مجرب و جديدترين سيستم هاي رنگ آميزي روز دنيا ده ها پروژه ملي و خصوصي در كشور را مطابق با استانداردهاي جهاني با موفقيت به انجام رسانيده است.

مركز مولتي كالر آرژانتين (دماوند) (نمايندگي مولتي كالر رنگ جوتن) :

اين مركز از سال ۱۳۸۹ به عنوان نمايندگي مولتي كالر رنگ جوتن شروع به كار نمود. فعاليت اين مركز در زمينه فروش انواع رنگ جوتن بهمراه مشاوره تخصصي بنا به نياز مشتريان گرامي مي باشد.

رنگ داخلي جوتن(رنگ داخلي ساختمان)

 

اجراي رنگ نما (رنگ نماي ساختمان ، رنگ نماي جوتن)

سنگ در بسياري از اوقات سقوط خواهد كرد و داراي قيمت بالايي نيز هست آجرها كثيف مي‌شوند چرك پذيرند و شوره مي‌زنند. شيشه مخصوصاً در زمان زلزله خطرناك است و علاوه براين اتلاف انرژي بسياري نيز از طريق شيشه انجام مي‌شود. به دلايل مذكور در بيشتر كشورهاي جهان رنگ بهترين گزينه جهت استفاده در نماي ساختمان است كه به عنوان رنگ نماي جوتن معروف شده است. با اين وجود در گذشته بعلت عدم وجود رنگ مرغوب و مقاوم، مهندسين و سازندگان ساختمان در ايران در اغلب طراحي‌هاي خود رنگ را در نما حذف كرده بوده‌اند. اما رنگ جوتن تمام كيفيات لازم را دارد و براي رنگ نما بسيار مناسب هست شما مي‌توانيد از نمايندگي رنگ جوتن تهران (شركت يكتاپوشش آريانا) رنگ مورد نياز خود را خريداري نماييد.

مزاياي رنگ نما (رنگ نماي ساختمان ، رنگ نماي جوتن):

– عايق حرارتي
– قابليت اجراي آسان و سريع
– آسان و سريع اجرا شده
– عايق رطوبت بوده
– امكان تنفس سطوح
– مقاومت در برابر عوامل خارجي
– قابليت اجرا بر روي رنگ قديمي نما و تشكيل جايگزيني با عمر بالا

رنگ داخلي ساختمان (رنگ داخلي جوتن)

رنگ‌هاي ساختماني دو دسته هستند: رنگ‌هاي قابل شستشو و رنگ‌هاي غير قابل شستشو.
رنگ‌هاي روغني و يا اكريليك در جرگه رنگ‌هاي قابل شستشو قرار دارند و رنگ‌هاي غير قابل شستشو شامل رنگ‌هاي پلاستيكي مي‌شوند. در مقوله نقاشي داخل ساختمان، براي سقف، از رنگ پلاستيك و براي ديوارها، درب‌ها و چهارچوب‌ها از رنگ‌هاي اكريليك و يا روغني استفاده مي‌كنند. نمايندگي رنگ جوتن، مركز عرضه بهترين رنگ براي رنگ‌آميزي داخل ساختمان مي‌باشد.
گزينه‌هاي ديگري نيز وجود دارند كه براي پاركينگ‌ها، راه‌پله‌ها و مناطق عمومي مناسب‌اند و در داخل ساختمان كاربرد چنداني ندارند.
رنگ آستر
براي كسب نتيجه مطلوب در نقاشي داخل ساختمان به وسيله هر رنگ پوششي، آماده‌سازي ديوارها يا اشياء براي رنگ‌آميزي بسيار حائز اهميت است. شايد بتوان گفت زيرسازي از رنگ‌آميزي مهم‌تر است. يكي از اين تكنيك‌ها براي زيرسازي، افزودن چند قطره رنگ به آستر است كه به پوشانندگي بهتر آن كمك خواهد كرد. بعلاوه اگر تصميم بر تغيير رنگ گرفتيد نيز آستر ضروري است. از آستر در كاغذديواري، پنل هاي پيش ساخته، تمام سطح‌هاي بدون پوشش، محل بروز لكه‌ها، تعمير، كار بر روي رنگ موجود بر پايه رنگ روغني و در هنگام تغيير ناگهاني رنگ نيز استفاده مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۴۵:۵۵ توسط:musicstar موضوع:

دانلود آهنگ تصويري اشوان به نام منو درياب

دانلود آهنگ تصويري اشوان به نام منو درياب

دانلود ويديو جديد منو درياب با صداي اشوان 

اشوان

 

متن آهنگ منو درياب از اشوان

♫ بذار صداي موسيقي آرومت كنه ♫
يادت توئه ديوونه كردم باز اين رابطه جنگه همش دعواسخسته شديم از بس زديم فرياد برگرد يه كاري كن منو درياببرگرد منو درياب كه آشوبم اين مشكلات تقصير من بودنبرگرد منو درياب منه ساده اوني كه از چشم تو افتادهكي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشيمن نباشم درد و دلهاتو ميگي آروم به كيهي بدي ديدم ازت اما نياوردم به روتخودخوري كردم همش تا كه نريزه آبروتكي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشيمن نباشم درد و دلهاتو ميگي آروم به كيهي بدي ديدم ازت اما نياوردم به روتخودخوري كردم همش تا كه نريزه آبروت
♫ بذار صداي موسيقي آرومت كنه ♫
منو ببخش اگه دستامو برات مشت كردمو وقت سختيا بهت پشت كردمچون توام مقصري خب بهونه هاي بي خود روزاي خوب بينمونو كي بردحيف من حيف خاطرات بينمون سنگدليه نخوام بهت بگم بمونحيف من حيفمون حيف خاطراتمونبرگرد منو درياب كه آشوبم اين مشكلات تقصير من بودنبرگرد منو درياب منه ساده اوني كه از چشم تو افتادهكي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشيمن نباشم درد و دلهاتو ميگي آروم به كيهي بدي ديدم ازت اما نياوردم به روتخودخوري كردم همش تا كه نريزه آبروتكي مثل من موهاتو ميبافه شبا آروم بشيمن نباشم درد و دلهاتو ميگي آروم به كيهي بدي ديدم ازت اما نياوردم به روتخودخوري كردم همش تا كه نريزه آبروت
♫ بذار صداي موسيقي آرومت كنه ♫

دانلود ويديو 480

دانلود ويديو 720

دانلود ويديو 1080



برچسب: دانلود موزيك ويديو اشوان، دانلود ويديو منو درياب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۲۷:۳۷ توسط:musicstar موضوع:

تعمير يخچال بوش

امروزه در تمام مكان هاي دنيايخچال هاي زيادي وجود دارند كه ما از آنها استفاده ميكنيم و براي تعمير يخچال بوشنيز گاهي اوقات عيوبي در اينيخچال ها ظاهر مي شود كه بايد به كمك افراد كار آزموده و متخصص بر طرف شود.در حال حاضر برندهاي بسيار زيادي در حال توليديخچال هستند كه اين امر باعث راحتي زندگي ما انسان ها مي شود.همانطور كه مي دانيدتعمير يخچال امرسان هر وسيله برقي و يا غير برقي با استفاده كردن به مرور زمان فرسوده و يا خراب مي شود كه اغلب ميتوان آن را تعمير كرد و يا گاهي اوقات اين وسيله برقي بسيار خراب و غير قابل تعمير مي شود كه مجبور هستيم آن را تعويض كرده و دوباره هزينه نماييم براي آن ، ولي امروزه با پيشرفت علم و بهبود پيدا كردن صنايع توليد و تعمير شركت هاي مختلفي در حال تعمير اين گونه يخچال ها هستند كه اغلب نيروي كار ماهر نمي باشد و گاهي اوقات باعث مي شوند كه مشكل بزرگ تر و پر هزينه تر شود.ما با نيروهاي ماهر و كار آزموده خود پاسخگوي نياز هاي شما شهروندان محترم هستيم.ما ميتوانيم براي شما كيفيت ،سرعت عمل و ايمني را به ارمغان آوريم.

همانطور كه گفته شد ما در زمينهتعميريخچال آدميرال بسيار ماهر مي باشد و همچنين شما مشتريان محترم ميتوانيد با خيالي آسوده و اطمينان كامل تعميريخچال هاي خود را به دستان پر توان ما بسپاريد.ما ميتوانيم تمامييخچال ها اعم از : تعميريخچال بوش، تعميريخچال امرسان و تعميريخچال آدميرال را براي شما انجام دهيم.هرگاه شما هموطنان محترم با مشكلاتي از قبيل : خنك نكردن يخچال ، خوب بسته نشدن يخچال، وجود سرو صداي اضافي و مزاحم، از كار افتادن صفحه نمايشگريخچال ، كم شدن منبع آب ، كم شدن گاز يخچال ، برفك زدن يخچال ، از كار افتادن متور و در نهايت براي تعميريخچال دوو و.... ميتوانيد با ما تماس گرفته تا در اسرع وقت و با كمترين هزينه مشكل يخچال شما را برطرف نماييم.همچنين به ياد داشته باشيد به دليل سنگين بودن وزن يخچال و مشكل در جا به جايي بهتر است با رعايت نكاتي از قبيل : فاصله دادن يخچال تا ديوار كه باعث جريان بهتر هوا مي شود و از اين رو ديگريخچال شما داغ نمي شود و هرگز متور نمي سوزاند ، همچنين به ياد داشته باشيدكمپرسوريخچال زماني مي سوزد كه دماييخچال زياد شود و متور نتواند دماي هواي گرم را از پشت يخچال خارج كند و باعث سوختن متور يخچال مي شود كه اين امر باعث پرداخت هزينه سنگين براي تعمير مي شود و حتي گاهي اوقات خرابي آنقدر زياد مي باشد كه مجبور به تعويضيخچال مي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۳:۱۷ توسط:musicstar موضوع:

دماسنج ديجيتال

دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج ديجيتال

اهميت دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج ديجيتال در زندگي روزمره انسان بسيار بالاست و همچنين در علم نوين، اهميت داشتن دماسنج ديجيتال براي اتاق هاي عمل كه بيماران در حالت بيهوشي به جهت سرد و گرم بودن اتاق ها دچار شك و واكنش ميگردند اهميت بسزايي دارد.

در زمينه صنعت اندازه گيري دما نيز بسيار مهم است، حتي در زمينه راهسازي انواع دماسنج ديجيتال براي آسفالت نيز مورد استفاده قرار ميگيرد، حتما از خود ميپرسيد دما در راهسازي چه كاربردي دارد؟ اهميت دماسنج براي اندازه گيري دماي آسفالت مهم است چون اگر دماي زمين، زمان اسفالت كاري كمتر از 160درجه سانتيگرايد باشد ان اسفالت از مقاومت خوبي برخوردار نخواهد بود و به زودي ترك خواهد خورد.

در خصوص صنعت آزمايشگاه استفاده از ميكروسكوپ از پايه ميكروسكوپ دانش آموزي , ميكروسكوپ دو چشمي , ميكروسكوپ سه چشمي  و انواع ميكروسكوپ هاي ديجيتال و جيبي مورد استفاده است .

يكي از پر كاربرد ترين استفاده هاي دماسنج در پزشكي و توصيه هاي پزشكي در زمينه اتاق كودك مي باشد كه نبايد نوزاد تازه به دنيا آمده را در دماي بالا نگهداري گردد به جهت اينگه در دماي بالا و نياز كودك به جابجايي، بدن كودك سرد و گرم شده و باعت افت سيستم ايمني ميشود و امكان سرماخوردگي كودك و نوزاد بسيار بالا ميرود.

فروش دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج ديجيتال با توجه به برند شركت هاي سازنده،  از اين جهت اهميت دارند كه  دماسنج ديجيتال دقيق بايد قابليت اندازه گيري دهم درجه را دارا باشد كه در دماسنج هاي ساخت كشور فرانسه و آلمان و در برخي از برند هاي تايواني اين قابليت موجود است . مجموعه زمردآزما اقدام به واردات انواع دماسنج ديجيتال و رطوبت سنج با دقت بالا نموده است و اين مجموعه غير از فروش دماسنج ديجيتالي وفروش رطوبت سنج ديجيتالي واردات انواع تجهيزات زمين شناسي و ميكروسكوپ دانش آموزي و ميكروسكوپ هاي حرفه اي را دارد .

دماسنج در آشپزي ؟!؟!

اين روزها دماسنج، حتي در زمينه آشپزي و آشپزخانه مورد استفاده قرار ميگيرد. هتل ها و رستورانها و حتي در منازل براي تست گرم بودن يا سرد بودن غذا از پراپ استفاده ميكنند. دماسنج آشپزي داراي پراپ فلزي هست كه قابليت اندازه گيري رنج دمايي از 50- الي 300+ درجه را داراست  كه رنج كاملي براي انواع مايعات و جامدات مي باشد

دماسنج ديجيتال يخچال براي انواع يخچالهاي رستورانها و سرخانه ها نيز مورد استفاده است كه وزارت بهداشت تاكيد بر داشته كه تمامي رستورانها و سرخانه بايد براي هر يخچال يك عدد دماسنج سنسوردار استفاده كنند تا مسئول آشپزخانه بتواند بهترين دما را براي نگهداري محصولات درون يخچال به راحتي كنترل كنند.

دماسنج جيوه اي و دماسنج الكلي آزمايشگاهي پيش از ورود دماسنج هاي ديجيتال اولين دماسنج هاي ساخت بشر بوده است كه حتي در زمينه پزشكي هنوز براي اندازه گيري طب افراد از دماسنج جيوه اي دهاني استفاده مي شود .

 دماسنج ديجيتال و يا همان ترمومتر ديجيتال چيست؟

همان طور كه مي دانيد دماسنج جهت اندازه گيري ميزان سرما و گرماي هوا مي باشد و حائز اهميت بودن دماسنج از اين باب است كه دما‌ي محيط براي حفظ و نگهداري مواد و اشياي مختلف از جمله دارو و غذا و نگه داشتن دما در يك سطح مناسب در بيمارستان‌ها، ادارات، ارگان هاي دولتي،  مدارس و در خانه براي نگهداري درافراد سالخورده وكودك اهميت دارد.

كاربرد دماسنج در صنعت زمين شناسي نيز كاربرد دارد  پس از دما در صنعت زمين شناسي جهت استخراج از كمپاس برانتون زمين شناسي ( قطب نما زمين شناسي ) يا كمپاس كلارك ( قطب نما كلارك ) استفاده ميشود.

اآيا ميدانيد تفاوت بين سلسيوس (سانتيگراد) و فارنهايت چيست ؟

سلسيوس (سانتيگراد) و فارنهايت مقياس يا واحد اندازه گيري درجه حرارت هواي محيط يا بدن انسان و حيوانات مي باشند. آنها مقادير نسبي براي نقاط انجماد و نقطه جوش هستند و مهم است كه توجه داشته باشيد كه شاخص اصلي نقاط انجماد و جوش آب است . اين مقياس ها در بسياري از شرايط مفيد بوده و سراسر جهان استفاده مي شوند.

مقياس سلسيوس ، نام خود را از يك ستاره شناس سوئدي به نام آندرس سلسيوس كه كشفيات و مشاهدات خود را درباره دو درجه مندرج بر روي دماسنج در سال ۱۷۴۲ به دنياي علم معرفي نمود. در ابتدا اين مقياس سانتيگراد ناميده شد اما بدليل برخي از مسائل ، نام آن به طور رسمي با نام سلسيوس با نماد ° C به تصويب رسيد. بسياري از كشورها به دليل سهولت استفاده اين مقياس را به عنوان مقياس اصلي واستاندارد اندازه گيري دما بكار مي برند.

مقياس فارنهايت، توسط دانيل گابريل فارنهايت فيزيكدان آلماني در سال ۱۷۲۴ پيشنهاد شد. اين مقياس ابتدا براي مقاصد اقليمي، صنعتي و پزشكي و عمدتا در غرب در دهه ۱۹۶۰ استفاده مي شد. اما كم كم مقياس رايج در اكثر كشورها سلسيوس شد. هنوز در ميان كشورهاي ديگر مانند ايالات متحده از فارنهايت استفاده مي شود.با اتخاذ اين سيستم در واقع خوانش منفي درجه حرارت به حداقل مي رسد. درجه فارنهايت در افراد سالخورده وكودك اهميت دارد و بسيار استفاده ميشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۹:۱۶ توسط:musicstar موضوع: